13 February 2009

Dagens 13/2 - 09

Dagens:

Hissa: Den nye köksshefen! Det märks att han är bra, eftersom maten blivit så mycket bättre nu, en htotal förändring kan det inte bli förrän nästa termin då han kan göra ett eget matshema, men han gör ett suveränt jobb med att piffa till maträtterna vi har på listorna för resten utav terminen! Keep that work up!

Dissa: tristess! Föräldrarna har åkt på konsert, och mini är med en kompis. Resten av Älvdalen är på bio, sigh. Sitter och knarkar musik nu, haha, Jag orkade inte titta på Let's Dance i alla fall, men det står på inne i vardagsrummet haha.

Tummen upp: Huvudstående! Klarade Huvudstående på gympan idag, utan vägg eller hjälp! haha, men bara två gånger, men det i sig är ju jättebra! Tycker jag i alla fall haha.

Tummen ner: Nutidskrysset, har just fått det bekräftat, jag suger på sport! Haha, jag var så skicklig idag, vi bestämde oss att göra både Nöjes-krysset och Sport-krysset på SOn, på nöjes-krysset fick jag väl 7 poäng då, och sedan på Sport-krysset fick jag 0 poäng! haha!

Känsla: Glädje! Har haft det lugnt, roligt och "coolt" idag, verkligen en härlig dag. Så här vill man att alla dagar ska vara.

Låt: Look the other way - Amy Diamond! Okej, ännu en Amy, men jag gillar verkligen den här, och satt just och lyssnade på den, det var som sagt ett tag sen jag lyssnade på Amy senast vilket gör att man gilla låtarna mer.

Tv-program: Let's Dance! Ska occupera tvn i kväll, inte för att det är så jätte intressant, men jag har inget annat att titta på. Dessutom är det ju en massa fina klänningar att titta på, hih. Men jag orkar inte titta just nu haha.

Klädesplagg: Hårsnodd! haha, jag vet, det är en Accesoar, men det var vad jag gillade mest idag haha.

Beroende: Spotify! Sitter och knarkar musik för fullt haha.

Godsak: Hallongrottor! Bakade hallongrottor på hemkunskapenb idag, missbildade men goda! Hallonsylten hade flytit ut över hela kakorna! Men det gjorde dem knappast sämre, snarare tvärt om" Speciellt när de var varma också...

Ros: Rosen går till mina superdupersnälla kusiner Sara och Lina som låter mig och Bea bo hos dem medan vi praoar i sthlm vecka 9! Verkligen jättesnälla, love ya!

No comments:

Post a Comment