16 April 2009

trisst, bored

Jahapp, sitter och tråkar här nuu då, väntar på att en viss liten människa vid namn Linnea som försvunnit spårlöst ska höra av sig till meih! Halloh? Are you awake dear? x')
Jag har inget att göra, satt och ritade ett tag, det blev endel fina klänningar, men jag vet inte riktigt om jag kommer sy någon utav dem.
Jag kanske borde ut och fota lite? :P Eller... kanske inte ut, det är inget vidare vackert väder -.-' som vanligt alltså x_x hm, jag ska nog ta och leta rätt på något konstigt föremål att tracka litegrann x)
ehm... typiskt, kameran är död x_x' så klart! Jag måste ladda den nu juh! xP wäih, det går superbra för mig *ironisk*
Okejs, nu snart är det lunch snart då :P
Just det! jag fick praoplatsen i stockholm! :D hihi ^^ reklambyrå, det ska bli jättekul, så nu åker jag tillbaka dit igen om tre veckor haha! jag som just kom därifrån ;P

Ok, in english:
Well, I'm sitting here, bored again, waiting for a little person called Linnea who has disappeared to call me! Helloh? Are you awake dear? x')
I have nothing to do, were scetching, and some dresses turned out pretty well, but I'm not sure that I'll sew them.
Maby I can go photographing a while? :P Or... Maby not outside, it's not a very great weather right now -.-' as usual x_x hm, I may take som wierd thing to photo x)
ehm... of course, the camera's battery's low x_x of course! Now I have to load it! xP weih, everything's going my way right now *irony*
Okey, soon it's lunchtime :P
Right! I got the practise-job at tha commercialcompany in stockholm! :D hihi ^^ It'll be really fun, so now I'll go back there in tree weeks haha! When I just got home from stockholm ;P

1 comment:

  1. Nej vad roligt med praoplatsen!
    Blir faktiskt lite avundsjuk! :]]
    <3

    hahahaha :] soooooooooory i'm awake! :D:D:D
    <33 KLADDKAKA!

    ReplyDelete