11 April 2009

tebaxx! Back! :D

Urs! Fy på mig! Jag har bara dissat min älskade lilla blogg och skrivit överallt annars! Fy på mig hehe...
Jag har hittat tillbaka till Stardoll!! 8D *känna sig barnslig* men det är jättekul ^^ Speciellt för ett modefreak som lilla jag *big smile*
justja! jag skulle skaffa fler läsare... woho! jag får börja skriva på engelska så kan folk från stardoll läsa oxå 8D f*n va smart jag är 8D tjoho för lilla mig ^^ okey, nu måste jag in på stardoll och säga till folk att titta in ibland! :D *smile*

Idag tvingades man ut på fisketur med familjen x_x ahja, det var bara halva dan och jag hade min älskade kamera och min nya drog Bläckdöd att slösa bort tiden med ^^

aja, nu måste jag hitta folk som kan läsa ;P bye!

ok, in english:

I've found my way back to stardoll again!! 8D *feeling childlish* but it's really fun ^^ especially for a fashionfreak as me *big smile*
oh right! I were going to find some new readers... woho! I'll have to write in english so that ppl from stardoll can read too 8D yes! i'm so smart, woho for little me ^^ okey, now I have to login to stardoll and tell ppl to read sometime :D *smile*

Today i was forced to go fishing with my family x_x wellwell, it was only half the day and I had my loved camera and my new drug Tintentod to waste my time with ^^

well... got go get some ppl to read now ;P bye! ^^

3 comments:

  1. Snygg design!
    visst är boken bra? :D

    ReplyDelete
  2. Hei. zlatan_tjej fra stardoll her. Så fin blogg du har. Har lagt deg til på bloglovin'.

    ReplyDelete
  3. Ja det va på tiden att du skrev hanna :P haha <3 ;)

    ReplyDelete