17 February 2009

Dagens 18/2 -09

Dagens:



Hissa: Vinterfest - Himmel och Hellvete! En superbra konsert, även om det var klassisk musik så var jag inte ens nära att somna, det berodde nog messt på slagverkaren Hans-Kraistian Kjos Sörenssen. Han var helt klart bäst av alla! Uppfinningskrikt och nytt, vissa förstod sig inte på den alls, men jag kunde bara sitta och glo, försvinna in i den konstiga musiken... Oj vad poetiskt det blev haha.

Dissa: All reklam på spotify! Irriterande, eftersom det kommer tre reklam åt gången, helt plötsligt mellan nån låt! Suck, aja, bättre än att betala i alla fall haha!

Tummen upp: Det gick superbra på dansen och teatern igår! Vi får veta någon gång under lovet vilka roller vi får, och jag hoppas på Baghera, Baloo eller Kha... Inte helt omöjligt faktiskt!

Tummen ner: Irriterande småungar som springer runt i hela huset och "förorenar luften" sigh. Lillebrorsan har dragit hem de allra drygaste kompisarna idag, fullt hus kan man säga. Länktar lite till scouterna... Eller iaf tills lotta kommer hit med mitt sims haha!

Känsla: Glad, Som vanligt. Tog allt som det kom.

Låt: Måndagsbarn - Veronica Maggio. En jätte kul låt, helt olika allt annat jag hört! Jag älskar hennes musikstil och hon klarar verkligen av uppgiften att skriva bra musik på svenska, vilket är j*vlit svårt.

Tv-program: Inget ännu, har inte hunnit titta på tv idag, och kommer nog inte hinna senare heller haha

Klädesplagg: Jeansväst. Gillar den, och den passar till det mesta.

Beroende: Inget faktiskt! Nu känne jag mig duktig hehe

Godsak: Dextro hehe, fick ett helt paket av Sara idag, det tog nästan slut på en gång hehe

Ros: Rosen går till min lilla bästis Lotta som är så snäll och lånar ut sina sims till mig så att jag inte behöver köpa de hon redan har hih!

1 comment: