04 February 2009

Hissa och Dissa, m.m

Veckans Hissa och Dissa:

Hissar: Marabou! Det är supergott, men framförallt ska man titta på förpackningen under marabouloggan, där det står "Made in Sweden" vilket vi verkligen diggar, Go Marabou! Och det betyder att jag från och med nu kommer tvinga alla som ska köpa godis att köpa Marabou! Haha nejdå, men det är bra för miljön...

Dissar: Mig själv och den här bloggen. Det är alldeles för få som läser den, och jag skriver inte så ofta heller, hih. Men jag ska ut och reklamera så att man får lite läsare iaf. Okej, nu tror jag att det är tre personer som läser den... ibland. Det ska vi i alla fall försöka dubbla... till en början


Japp, ska börja med hissa och dissa nu då, som ni redan sett, och kommer uppdatera varje vecka ehm, försöka iaf...

Okej, det här börjar bli lite läskigt, jag går omkring och tänker ut en massa scener som man skulle kunna rolla om, på just det stället jag befinner mig för stunden, Hjälp mig någon! Jag behöver rolla, med vem som hellst, om vad som hellst! Innan jag döööör okej, jag dör kanske inte... men datan gör eftersom jag proppar den full med noveller och idéer. Och på tal om det Siitari, dags att svara på mailrollet och på siten, det står lite stilla...

Och så har man börjat föra godislogg och matsäcksschema nu då, hehe. Hittils går det bra... Missar ibland på matsäcksschemat, men det gör inget, och godislistan är fortfarande kort och bra! Känner mig duktig nu alltså.

Nejmen nu måste jag reklamera bloggen, annars kommer ingen att läsa tillslut...

2 comments:

  1. Jag kommer inte sluta läsa den! :)
    ja jag ska svara också! haha
    och btw tack för berömmet om recensionen :D! *BIGSMILE* du kan få låna liiiiite :D

    ReplyDelete