16 January 2009

Hej du som läser!



Okej, jag vet att jag är riktigt dålig på att ha kvar min blogg, och har slutat skriva efter ett tag, men nu ska jag anstränga mig för att hålla den här uppe!


Jag kommer inte bara att skriva om vad som hänt under dagen och sånt trisst, jag kommer skriva om vad jag har lust med. Det kommer vara allt mellan himmel och jord, och jag kommer nog lyckas bättre med denna än med de förra, eftersom rolla.se har stängts ner och jag kommer att behöva ett ställe att skriva på tills det öppnar igen (om det öppnar igen).


jag har upprepat många gånger nu att mitt huvud kommer sprängas av idéer om jag inte får rolla snart, och därför fick jag lov att skriva det här också!


Jag har tusen olika noveller på datorn, och vill nog lägga upp endel för att se vad folk tycker.

Och jag ska försöka att inte använda smilysar nu! Det är ansträngande eftersom fingrarna gör den automatiskt hela tiden (bara för att jag skrev det där så var jag på väg att göra en smiley efter...).


Nu ska jag inte skriva mer i mitt tråkiga "Invigningstal" och börja fixa designen och sådant.


Bye! // Hanizz

1 comment:

  1. fin blogg =D tycker att den e lite wannabe min (aaa) ne skoja.
    Men visst är det svårt att inte använda smylysar??!!!

    //ssiiiitttarrrii

    ReplyDelete