16 January 2009

Annan topbild?





Okej, topbilden jag har just nu var bara tänkt som reserv tills jag kunde knäppa det kortet *peka på bild*. Men nu vet jag inte riktigt... Vilken ska jag tas egentligen? Den här jag har nu kändes så bra, men det gör ju den här också... urs, beslutsångest, som vanligt. What do you think? vilken ska jag ha? Jag kanske redigerar om den lite... jag vet inte riktigt...



Det är så superkul att fota! men det är mycket roligare med någon kompis, helst med någon som tycker det är kul dom också (skrattande smiley skulle sättas där...). Det blir så himla fint med min lilla kamera! Det är otroligt, och otänkbart, att den har legat ute i tre dagar med spöregn, och fortfarande knäpper så här bra... det är otroligt att den ens fungerar! Så... Sony DSC-W120 är verkligen rekommenderad!



Uppdatering: Ok, har just upptäckt att jag skrivit "This" i stället för "That" på båda bilderna... Så typiskt mig... Ahja... jag får väl försöka fixa det på något sätt... hm.... Det blir riktigt knepigt tror jag... och inte kunde jag döpa om bloggen till "This" heller, eftersom det var upptaget. Ärs! Vi får se hur det blir med det hela, det kanske bliren helt ny topbild i alla fall?


Uppdatering2: Ok, klar! Jag byter nog direkt... Eller? ehm... som sagt, beslutsångest. Men titta på den här, den har i alla fall rätt namn... Jag tycker den är bättre än den ovanför, men är den bättre än den jag redan har? Urs, jag hatar sånt här...

1 comment:

  1. Jg tycker den nya! :) den var fin.
    Jag såg att du skrivit felfel men tyckte inte det gjorde ngt. och dududu, kan vi inte ta en fotosväng på onsdag? :D de va så länge sen jag fota känner jag!

    ReplyDelete