24 January 2009

Yes Man! Bio i Mora

Hejsan! Var i Mora idag och tittade på filmen "Yes Man!"
Den var verkligen jättebra, och fick en tänka efter lite på hur man egentligen lever sitt liv.
Den handlade om Carl, som går igenom sitt liv genom att säga "Nej" till nästan allt, vilket gör att alltg är likadant från dag till dag.
Då får en kompis med honom till ett möte för "Yes Mans" och där får han lov att lova att säga "Ja" varje gång han får tillfälle.
Han håller löftet, och det leder till konstiga utgångar och roliga scener.
Allt verkar hela tiden leda till något bra, i alla fall i början.

Japp, och efter filmen var det jättefint ute, så jag passade på att fots lite, det blev väl mest på gågatan och på isen på mitt bilfönster.
Kanske inte låter så kul, men det blev fina bilder i alla fall.

Och just det! Innan jag slutar skriva ska jag rekommendera att man ska prova äta "Friterad anka med apelsinsås" på Kinarestaurangen! Jättegott!
Ha det bra! // Hanizz


1 comment:

  1. Jag vill se den! :) den låter sjukt bra :D
    och du skriver bra också :)

    ReplyDelete